Вебінар «Стратегії утримання клієнтів для зростання бізнесу»

30.11.2023 р. викладачі кафедри Леся Матвійчук та Інна Доценко долучилися до вебінару «Стратегії утримання клієнтів для зростання бізнесу», який організовано Академією SendPulse. Спікером вебінару була Катерина Гордієнко, VP of Customer Success в YouScan. Ментором було висвітлено основні питання, що стосувалися: розрахунку показників утримання клієнтів; стратегії утримання клієнтів: онбординг, регулярна комунікація, Champion Users, вплив на розвиток продукту для клієнта, CS Input Presentation.

Під час вебінару слухачі дізналися чому важливо утримувати клієнтів,  як розробити основні складові стратегії утримання клієнтів та втілити їх у бізнесі, навчилися визначати стратегічні цілі та орієнтири для роботи з клієнтами.