УМОВИ ВСТУПУ ДО МАГІСТРАТУРИ НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 072 «ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК» У 2024 РОЦІ (на базі дипломів Бакалавра / Спеціаліста / Магістра)

У Хмельницькому національному університеті на спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» навчання на освітньому рівні магістр триває 1 рік 4 місяці.

Вступ у магістратуру можливий на основі диплома «БАКАЛАВР/МАГІСТР/СПЕЦІАЛІСТ»

Для здобуття освітнього рівня магістр у 2024 році зараховуються бали єдиного вступного іспиту (ЄВІ) 2023 або 2024 років, єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) 2024 року.

_____________________________

ЄВІ – форма вступного випробування для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра, яка поєднує тест загальної навчальної компетентності та тест з іноземної мови (англійської, німецької, французької або іспанської на вибір вступника).

ЄФВВ – форма вступного випробування для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра, яка передбачає оцінювання рівня підготовленості вступника з фаху.

Усім вступникам потрібні МОТИВАЦІЙНІ ЛИСТИ.Мотиваційний лист – викладена вступником інформація (відповідно до визначених ЗВО вимог до структури та змісту мотиваційного листа) про особисту зацікавленість у вступі на конкретну пропозицію та відповідні очікування, досягнення у навчанні, власні сильні та слабкі сторони.

Мотиваційні листи подаються через електронний кабінет вступника. Бали за листи не нараховуються, вимоги затверджуються у Правилах прийому університету. При рівності конкурсного балу – мотиваційні листи застосовуються для першочерговості зарахування вступників з однаковим конкурсним балом.

Відповідно до календарного плану організації та проведення у 2024 році вступних випробувань до магістратури, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України, вступні випробування проходитимуть у дві сесії:

  • основна сесія: 24 червня —  15 липня;
  • додаткова сесія: 31 липня —  14 серпня.

Календарним планом організації та проведення у 2024 році вступних випробувань до магістратури передбачено два періоди реєстрації:

  • основний – 7–29 травня (для участі в основній сесії);
  • додатковий – 17–21 червня (для участі в додатковій сесії у цей період матимуть змогу зареєструватися ті, хто не зміг цього зробити під час основного періоду реєстрації).

До 17 червня учасники, зареєстровані на основну сесію вступних випробувань, отримають на своїх інформаційних сторінках запрошення-перепустки, де буде зазначено дату, час і місце проведення тестування, а до 26 липня – учасники додаткової сесії.

Інформацію про результати основної сесії за шкалою 100–200 балів буде розміщено на інформаційних сторінках учасниківдо 20 липня, додаткової – до 20 серпня.

У 2024 році для вступу на магістерські програми потрібні результати єдиного вступного іспиту (ЄВІ). Це випробування містить тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК) і тест з іноземної мови (англійської, німецької, французької або іспанської на вибір вступника).

Тим, хто планує вступати на спеціальності галузей 07 «Управління та адміністрування», окрім ЄВІ, потрібно буде також вказати ще одне вступне випробування ЄФВВ.

Той, хто планував вступати на спеціальність 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» має вибрати з переліку та пройти тест з обліку та фінансів

Для реєстрації вступник має прийти ОСОБИСТО в приймальну комісію ХНУ з наступним переліком документів:

  • документ, що посвідчує особу;
  • облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
  • довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які навчаються у вищих військових закладів, закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання);
  • медичного висновку за формою первинної облікової документації
  • № 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань);
  • 1 (одну) фотокартку для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника.

Для ДИСТАНЦІЙНОЇ реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом.

1. Сформувати комплект реєстраційних документів:

  • заповнену заяву-анкету для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом;

Заповнюючи заяву-анкету, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, ОБОВ’ЯЗКОВО указати:

– населений пункт, у якому бажають пройти ЄФВВ та/або ЄВІ;

– назву іноземної мови, із якої бажають скласти ЄВІ ;

– назву(-и) ЄФВВ (педагогіка та психологія, психологія та соціологія, економіка та міжнародна економіки, облік та фінанси, управління та адміністрування, політологія та міжнародні відносини, інформаційні технології).

Для проходження ЄФВВ можна вибрати тестування не більше ніж із двох предметних спрямувань.

Приклад заповнення заяви-анкети

  • документ, що посвідчує особу;
  • облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
  • довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які навчаються у вищих військових закладів, закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання);
  • медичного висновку за формою первинної облікової документації
  • № 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань);
  • 1 (одну) фотокартку для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника.

Вступник / вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.

Для перереєстрації учаснику / учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його / її зареєструвала для участі у вступному випробуванні, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання. Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані – він / вона має надати документ(и), що підтверджує(ють) зміну персональних даних.

2. Надіслати на електронну адресу приймальної комісії magistrkhnu@ukr.net скановані копії або фотокопії реєстраційних документів в форматі jpg або png, розмір якого не більше 1 МБ.

3. Отримати скановану копію екзаменаційного листка.

Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії до завершення періоду реєстрації.

Оформлений оригінал екзаменаційного листка можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або скориставшись послугами Нової Пошти, якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.

Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Перелік документів для вступу

  • заява (друкується закладом освіти);
  • ксерокопія диплома з додатком;
  • реєстраційна картка учасника вступних випробовувань;
  • екзаменаційний листок ЄВІ/ЄФВВ;
  • екзаменаційна картка до екзаменаційного листка (друкується з Кабінета учасника вступних випробувань до магістратури);
  • ксерокопія сторінок паспорта та ідентифікаційного кода або ІD картки та довідки (витягу з реєстру) реєстрації місця проживання (місце реєстрації) – по 3 копії;
  • ксерокопія документа, який посвідчує взяття на військовий облік (для військовозобов’язаних);
  • ксерокопії документів, які підтверджують пільги (за наявності);
  • 6 (шість) кольорових фотокарток розміром 3 х 4;
  • договір про навчання;
  • договір про надання платної освітньої послуги.

Інші документи або їх копії подаються вступником, якщо це викликано особливими умовами зарахування за відповідними напрямами підготовки (спеціальностями), установленими законодавством, у строки, визначені для прийому документів, не пізніше строків для прийняття приймальною комісією першого рішення про рекомендування вступників до зарахування.

Розрахунок конкурсного балу

Вартість навчання / Реквізити для оплати

Ми вас завжди чекаємо!