Участь здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня у студентському бізнес-марафоні
У п’ятницю, 14 червня 2024 року, відбулося підбиття підсумків бізнес-марафону «Бізнес в сучасному Е-комерс» у якому взяли участь студенти ІІІ-ого курсу спеціальності «Фінанси, банківська справа і страхування». Протягом квітня-червня вони мали змогу взяти участь у цьому он-лайн експериментальному навчальному проекті, головною метою якого було об’єднати теорію та практику і реалізувати їх у студентських бізнес-кейсах. В якості поважного менотра-практика виступив пан Микола Кобяковський, директор компанії Product LAB (м. Київ).
Команда наших студентів групи ФБС-21-1 «Мануфактура карамелі» у складі головного ініціатора проекту – Віталія Радецького і його колег-одногрупників Ірини Плацідим, Юлії Мельник, Даші Коновальчук, Дарії Костиріної, Бориса Непокульчицького та Олександра Семенишена (які, до речі, є учасниками кафедрального студентського наукового гуртка «Розумні фінанси») представила результати свого бізнес-проекту з крафтового виробництва і продажу льодяників.
В основу бізнес-проекту покладено ідею виробництва і продажу цукерків із використанням сировини місцевого виробництва – цукру, ягід та фруктів (смородини, порічок, полуниці, кавунів, винограду, яблук, груш). Учасниками проекту було проаналізовано стан ринку льодяників, потенційних покупців, конкурентне середовище, сильні та слабкі сторони інших виробників льодяників, проведено фінансові розрахунки – собівартості продукції, її рентабельності, обсягів необхідних інвестицій та оцінено доцільність застосування системи оподаткування (на загальних підставах чи із використанням спрощеної системи оподаткування).
Девізом бізнес-команди стала фраза – «Мануфактура карамелі – наші льодяники настільки смачні, що серед клієнтів є стоматологи, дієтологи, ендокринологи та фітнес-тренери». А презентація бізнес-командою своїх результатів та яскравий спіч ініціатора проекту Радецького Віталія були настільки цікавими, що викликали багато запитань серед присутніх та зірвали бурхливі аплодисменти.
За результатами презентації бізнес-ідей усі учасники команди отримали сертифікати про участь в бізнес-марафоні за підписами Карпенка Віталія, декана факультету управління і економіки ХНУ та Миколи Кобяковського директора компанії Product LAB (м. Київ).