Викладачі кафедри фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку Леся Матвійчук та Інна Доценко, разом зі студентами першого (бакаларського) – Оленою Гуцол, Яною Білоцькою, Даріною Леонтьєвою, Максимом Турканом, та другого (магістерського) – Борисом Яворським, Діаною Антошевською, Сергієм Швецем, Богданом Семрягою, Дмитром Форкуном, рівнів вищої освіти ОПП «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» , 25 жовтня 2023 р., прийняли участь у круглому столі «Академічна доброчесність: досвід, практики, виклики, поступ», що відбувся у Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» за підтримки Міністерства науки і освіти України.
Під час заходу відбулося обговорення викликів у запровадженні політик та процедур академічної доброчесності в освітньому процесі; факторів, які заважають впровадженню культури академічної чесності. Також було обговорено позитивні практики ЗВО із протидії академічної недоброчесності.
До уваги учасників заходу було представлено змістовні доповіді та презентації:
– «Академічна доброчесність як стандарт поведінки і безумовна вимога часу», Олена Рижко, доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри видавничої справи та редагування Навчально-наукового інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка;
– «Політики академічної доброчесності, відкритої науки та штучного інтелекту в ЗВО: як забезпечити ефективну взаємодію?», Артем Артюхов, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, керівник Групи сприяння академічній доброчесності Сумського державного університету;
– «Імплементація принципів академічної доброчесності в практику діяльності університетів. Проблеми та шляхи вирішення”, Анатолій Мельниченко, проректор КПІ ім. Ігоря Сікорського.
Захід був корисним і для здобувачів-бакалаврів, які за результатами участі в круглому столі набули системи знань про сучасні принципи академічної доброчесності; навички і компетентності щодо організації освітньої та наукової роботи, з дотриманням правил академічної доброчесності та етичних норм здійснення освітньої діяльності та поглибили свої знання в рамках вивчення дисципліни «Університетська освіта та академічна доброчесність».
для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти корисним було повторення та закріплення основних засад доброчесності в освітньому процесі, що сприятиме формуванню у здобувачів позиції нетерпимості до будь-яких її проявів.