Неформальна освіта виступає як цілеспрямований процес здобуття компетентностей поза рамками традиційної системи, що не регламентується місцем, терміном чи формою навчання, може підтверджуватися сертифікатами чи іншими документами. Її головна мета – швидке здобуття актуальних практичних знань та професійний розвиток.
В рамках вивчення освітнього компонента «УПРАВЛІННЯ ПУБЛІЧНИМИ ФІНАНСАМИ» здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» групи ФБСм-25-1 реалізували практику неформальної освіти, використовуючи можливості платформи PROMETHEUS, зокрема пройшли відкритий онлайн-курс “Є-DATA: МОЖЛИВОСТІ ТА ЕФЕКТИВНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ПУБЛІЧНИМИ ФІНАНСАМИ”. Даний курс створено у рамках проєкту «Комунікаційна підтримка продуктів ДУ ВПФ» за підтримки Уряду Німеччини через проєкт «Ефективне управління державними фінансами ІІІ», що реалізується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
В процесі навчання здобувачі пройшли два модулі:
Модуль 1. Про платформу Є-data та портали відкритих даних у сфері публічних фінансів. Де, що та як шукати інформацію?
Модуль 2. Практичне застосування відкритих даних у сфері публічних фінансів.
За результатами проходження курсу ними набуті компетентності, необхідні для ефективного контролю використання бюджетних коштів як держави, так і окремої територіальної громади:
- як використовувати відкриті дані у сфері публічних фінансів у роботі над статтею, дослідженням або розслідуванням.
- як шукати необхідну інформацію про бюджетні показники як на рівні держави, так і кожної окремої громади.
- що від відкритості даних виграють не лише звичайні громадяни, активісти та журналісти, але й представники державних органів.
Результати неформальної освіти (підтвердженням якого є сертифікат) частково зараховано як елемент навчальної роботи з ОК «Управління публічними фінансами» викладач Ірина ФОРКУН, к.т.н., доцент кафедри фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку.





