УМОВИ ВСТУПУ ДЛЯ ВИПУСКНИКІВ КОЛЕДЖІВ ТА ТЕХНІКУМІВНА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ D2 “ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК”У 2025 РОЦІ

При вступі на спеціальність D2 “Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок” випускники коледжів та технікумів на основі диплома молодшого спеціаліста/фахового молодшого бакалавра зараховуються на 2 курс, за умови, що дипломи відповідають обраній освітній програмі.  

У 2025 році для вступу на освітній ступінь бакалавра потрібні результати національного мультипредметного тесту (НМТ) 2022, 2023, 2024 або 2025 року. Детальніше про реєстрацію та проходження НМТ-2025 можна ознайомитись тут.

Реєстрація для участі в основній сесії НМТ у 2025 році триває з 06 березня до 03 квітня 2025 року. 

У 2025 році для здобуття освітнього ступеня бакалавра необхідною умовою є наявність мотиваційного листа.

Мотиваційний лист – це коротко (одна-дві сторінки) викладена вступником письмово інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну освітню програму (спеціальність, заклад освіти) та відповідні очікування, досягнення у навчанні та інших видах діяльності, власні сильні та слабкі сторони. Приклад мотиваційного листа .

Починаючи з 1 липня 2025 року Вам потрібно створити електронний кабінет вступника на сайті https://vstup.edbo.gov.ua 

У період з 19 липня по 01 серпня 2025 року сформувати електронні заяви у своєму електронному кабінеті самостійно або звернувшись у центр подачі електронних заяв ХНУ.

Перелік документів, які необхідно подати в приймальну комісію для здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» на базі повної загальної середньої освіти:

  • заява (друкується закладом освіти і підписується вступником особисто);
  • ксерокопія диплома молодшого спеціаліста/фахового молодшого бакалавра з додатком;
  • ксерокопія сертифіката НМТ (за наявності) та Інформаційна картка з результатами НМТ (друкується з інформаційної сторінки учасника НМТ);
  • ксерокопія сторінок паспорта та ідентифікаційного кода або ІD картки та довідки (витягу з реєстру) реєстрації місця проживання (місце реєстрації) – по 3 копії;
  • ксерокопія документа, який посвідчує взяття на військовий облік (для військовозобов’язаних). Для призовників – посвідчення про приписку до призовної дільниці; для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного. В закладі освіти заповнюється картка військовозобов’язаного.
  • ксерокопії документів, які підтверджують пільги (за наявності);
  • 6 (шість) кольорових фотокарток розміром 3 х 4;
  • мотиваційний лист;
  • договір про навчання (заповнюється в приймальній комісії);
  • договір про надання платної освітньої послуги (для здобувачів вищої освіти за рахунок коштів фізичних/юридичних осіб. Заповнюється в приймальній комісії).

Терміни і ключові дати вступної кампанії у 2025 році для вступу на освітній рівень бакалавра

Під час приймальної комісії при кафедрі фінансів, банківської справи та страхування буде працювати консультаційний центр, який у період вступної кампанії допомагатиме абітурієнтам подавати документи до ЗВО України (безкоштовно надаватиме послуги щодо реєстрації абітурієнтів на сайті ez.osvitavsim.org.ua, завантаження сканкопій додатків до атестату, довідок, фотокарток та подачі електронних заяв у всі ЗВО України)

(4-й навчальний корпус, ауд. 4-507).

МИ ЗАВЖДИ ЧЕКАЄМО НА ВАС!!!